7/15/2012

Thank you!!!

I left work today.  I still feel very wierd and can't imagine that I'm not going to work any more because I was working as a sales person for more than 12 years.  Work was always top priority in my life for a long time...
As I left work I told "good-bye" and "thank you" to people at work and some of my customers, I realized that I am so lucky that I am always supported by very nice people around me.  I really feel I'm lucky to have a great experience there. 
本日で仕事が終了。12年間セールスとして、とにかく仕事第一で勤務していたので、退職というのがまだ実感なく、よくわかりません。。。
職場の方々や近いお客様にごあいさつしながら、、、私は本当に人に恵まれ、良い人たちに支えられてきているな、と改めて実感しました。私の人生、たくさんの貴重な経験ができて本当にラッキーだと思います。 
カップルから頂いたカワイイお花☆

旅の安全祈願とクナイプのバスグッズ♪

すごーく久しぶりの方から頂いたとってもとってもかわいいバスグッズ☆ステキなメッセージ付

かわいいお花たくさんの花束。赤いいなぁ~♪


私が飲むということを知っている方より(笑)きっちり飲みますぜ。

お忙しい合間に来てくださった方から、島根県の美味しいお土産♪

イメージカラーもこんなだそうです☆いつもいっしょに頑張ったスタッフは、私のお気に入りカラーをよく知っています♪

おとなギフトです♪すてき!

私のイメージで選んで下さったというネイルカラー。COOL!うん、好きなかんじ♪

バスグッズにしっかり癒してもらいます。ぬいぐるみを頂くのは初めて!そして広島が世界に誇る熊野筆のチークブラシ♪


「おいしい」もいっぱい!これは身にしみます☆

To everybody... Thank you very much for everything!  I had a great time with you all!
みなさんに感謝です、ありがとうございました!ステキな思い出でいっぱいです!! 

2 comments:

  1. You seem to be loved by all your fellows. I wish you the good departure too. Good luck!

    ReplyDelete
  2. Hodaka san
    Thank you very much! Good luck to you too! :-)

    ReplyDelete