2/18/2012

真夜中、NIN、何をする人ぞ

Recently, I watched a movie called "the girl with the dragon tattoo"  I enjoyed it a lot♪  I was so absorbed in the story for 2 and a half hours.  I also liked the music very much♪  Well, of course I did because one of the musicians I like, Trent Reznor worked on it.  The mixture of "Immingrant Song" and the picuture at the beginning of the movie was so cool♪  Check it out :-)
こないだ映画を観ました。「ドラゴンタトゥーの女」  おもしろかったぁ♪ あっという間の2時間半。しっかり集中して楽しみました♪ ストーリーもだけど、ビジュアルがかっこよかった。そして、音楽も♪
ナイン・インチ・ネイルズのトレント・レズナーがやってんだもん、カッコいいさぁ~!
オープニングの「移民の歌」と映像には、しびれた♪ ご検討中の方、行ってみてください :-)
The movie made me feel like listening to NIN...  Yes, this is nice♪
It reminds me of my youth in the 90s... when I was dreaming of anything. lol
Listening to cool music,,, what I'm doing around midnight is...
映画のせいね、ひさびさにひっぱりだしてナイン・インチ・ネイルズを聴いてます。。。うん、良い♪
私の青春時期、90年代。無敵な10代の頃を思い出してなつかしいったら(笑)
いいね、いいね・・・と、夜中にナイン・インチ・ネイルズ聴きながら何してるかっていうと・・・

Strange, huh?... Whitening my teeth at home. lol
From next neek, I'm having my wisdom teeth extracted, so I've been taking extra care of my teeth.
Because it takes about 2 hours, I'm staying up late enjoying music, blogging, whatever,,,
I just hope my operation and treatment will be done smoothly...
怪しい・・・これは歯のご自宅ホワイトニング(笑)
来週から、これまで大事に大事にしてきた親不知を抜くから、その前にケア中。
2時間程かかるので、音楽を楽しみながらブログしながら夜更かししてます。
はじめての親不知抜歯がスムーズにいきますように。。。

Well, NIN music can make me more worried... lol
But cool music is always uplifting♪
I also want to try the soundtracks of "the girl with the dragon tattoo"
ナイン・インチ・ネイルズの音楽が心配をあおっているような気がしないでもないけど・・・
いやいや、やっぱりクールな音楽はテンションあがる♪
「ドラゴンタトゥーの女」のサントラも欲しいなぁ ;-)

2 comments:

  1. こんにちは!
    あああ、NIN、私も20代前半のころ、すんごい好きで来日ライブも行きました!!
    今でもCDよく聴いてます。
    ドラゴン・タトゥーも良かったですよね~。

    ReplyDelete
  2. Animaさん、
    NINのライブ!いいですね♪かっこいいだろうなぁ♪私、はじめて富士急でマンソン見たときは感動でした。。。
    すてきな時代♪
    ドラゴンタトゥーの女はそんな頃を思い出させてくれました☆

    ReplyDelete