8/05/2012

NY到着


Finally, I entered US!
I didn't think I was gonna be in a so hurry to leave Japan,,,  While I didn't write much here, I was busy with getting ready for my trip.
アメリカ入国!
突然ですが... 出国前があんなにバタバタなるなんて思ってもおらず、ここをなかなか更新もできず... 出国準備で忙しくしていたけど、無事に着きました!

Then... I got to NY yesterday and moved to the are of the college in Rockland County which is 1 hour away from NYC.  This is gonna be my town in the US :-)
Until the beginning of school in September, I'll get settled first,,, then enjoy America for a while♪
昨日着いてNYのマンハッタンから1時間離れた私が行く学校のある街にいます。これからしばらくここが私の町です。
9月の学校スタートまで準備をして、しばらくアメリカ生活を楽しみます♪

I had a busy time before leaving Japan... but I finally made it!
I got a chance to study in the states!  I'm gonna make the best of it and enjoy a lot!
出国前はバタバタでどうなることやら、だったけど、到着したよ!
留学できるチャンスを得られたのだから、しっかり頑張って楽しみます! 


Click here! Thank you for supporting my blog!
にほんブログ村 海外生活ブログ 海外留学(アメリカ・カナダ)へ

No comments:

Post a Comment